Engels 4: Upper Intermediate (deel 2) [B2]

De inschrijving voor deze cursus is op dit moment niet geopend.

Engels 4: Upper Intermediate (deel 2) [B2]

Deze cursus Engels is voor vergevorderden. Tijdens de lessen ligt de nadruk op communicatie, dus spreek- en luistervaardigheid.Uiteraard wordt er ook voldoende aandacht besteed aan grammatica, lezen en schrijven. De cursus heeft een pittig tempo en van de cursisten wordt verwacht dat ze regelmatig studeren en daarnaast het wekelijks opgegeven huiswerk maken. De voertaal tijdens de cursus is Engels.

This course is for students who have finished an intermediate course. The emphasis is on communication (i.e. speaking and listening) but we will also discuss grammar and practise reading and writing skills. Students can expect a decent pace, weekly homework to do and grammar/vocab/etc. to study. The lessons are in English.

Cursus Engels voor gevorderden

Je spreekt al behoorlijk goed Engels, maar je wilt het Engels beter en met meer zelfvertrouwen leren beheersen en gebruiken. Dat leer je in deze cursus door zo veel mogelijk op een praktische manier met de taal bezig te zijn. Een taalcursus Engels dus waarin je het Engels snel beter leert spreken en verstaan door veel te oefenen.

De cursus wordt ondersteund door 'blended learning'. Je kunt thuis inloggen en gebruik maken van allerhande lesstof, interessante filmpjes over de Engelse Cultuur, tot zelfevaluatie toetsen toe.

DEZE VIND JE WELLICHT OOK LEUK