Indonesisch 3 [A1 tot ½A2]

De inschrijving voor deze cursus is op dit moment niet geopend.

Indonesisch 3 [A1 tot ½A2]

In deze vervolgcursus wordt  een begin gemaakt met niveau A2. Het lesprogramma haakt in op de in niveau 1 verworven basiskennis. De cursist bouwt verder aan zijn vocabulaire en grammaticale kennis en oefent zijn spreekvaardigheid. In het cursusmateriaal vindt u veel informatie over de culturele achtergronden van de Indonesische samenleving. Bij twijfel omtrent het kennisniveau doet de cursist er goed aan de docent op de Open Dag of het spreekuur te raadplegen.

De cursus Indonesisch is zeker niet op een schoolse manier. Op de Volksuniversiteit Utrecht leer je Indonesisch door op een heel praktische manier met de taal bezig te zijn. Een taalcursus Bahassa Indonesia dus waarin je jouw vaardigheid al snel ziet groeien.

De lessen kunnen worden ondersteund door 'blended learning'. Je kunt thuis inloggen en gebruik maken van allerhande lesstof, interessante filmpjes over de Indonesisch cultuur, tot zelfevaluatie toetsen toe.

DEZE VIND JE WELLICHT OOK LEUK