Indonesisch 4 [½A2 - A2]

Indonesisch 4 [½A2 - A2]

Kursus ini khusus buat orang-orang yang sudah mempunyai pengetahuan tentang dasar-dasar Bahasa Indonesia. Dengan menggunakan artikel dari majalah dan koran para pelajar akan memperbaiki keterampilan membaca mereka. Juga dalam kursus ini para pelajar akan belajar latihan pendengaran dan pembicaraan.Sehabis kursus ini komunikasi anda dalam Bahasa Indonesia akan lebih lancar.

Voordat u op dit niveau instapt, dient u de docent tijdens de Open Dag of een van de spreekuren te raadplegen.

Cursus Indonesisch voor gevorderden

Je spreekt en leest al een aardig woordje Indonesisch, maar je wilt echt goed Indonesisch leren zodat je vlot kunt  communceren. De cursus Indonesisch is zeker niet op een schoolse manier. Op de Volksuniversiteit Utrecht leer je Indonesisch door op een heel praktische manier met de taal bezig te zijn. Een taalcursus Bahassa Indonesia dus waarin je jouw vaardigheid snel ziet verder groeien.

De lessen kunnen worden ondersteund door 'blended learning'. Je kunt thuis inloggen en gebruik maken van allerhande lesstof, interessante filmpjes over de Indoneische cultuur, tot zelfevaluatie toetsen toe.