Russisch 3 [½A1 - ¾A1]

Russisch 3 [½A1 - ¾A1]

In dit blok maken we verder kennis met de Russische taal. Je kan al in eenvoudige zinnen over jezelf, familieleden en vrienden en over eigendommen vertellen. Je kan al korte en simpele verhaaltjee maken over waar je was en wat je deed.
Aan het einde van deze lessen kan je een eenvoudig gesprek voeren over het weer, bestellen in een restaurant, vragen stellen en beantwoorden over je dagelijkse routine en algemene aspecten van het dagelijks leven beschrijven.

De cursus is een vervolg op de starterscursus en er wordt toegewerkt naar niveau A1 van het Europees Referentiekader.
In de cursussen wordt net zoveel aandacht besteed aan luister- en spreekvaardigheid als aan vocabulaire en grammatica. Je wilt de Russische taal op een leuke en vlotte manier leren en in elk geval op een basaal niveau kunnen communceren met de Russen.

De cursussen Russisch zijn niet op een schoolse manier. Op de Volksuniversiteit Utrecht leer je het Russisch door op een heel praktische manier met de taal bezig te zijn. Een taalcursus dus waarin je jouw vaardigheid in het Russisch al snel ziet groeien.