Zweeds 3 (deel 1) [A2 - ½ B1] kleine groep

Zweeds 3 (deel 1) [A2 - ½ B1] kleine groep

Deze cursus is een vervolg op niveau A2 en werkt toe naar niveau ½ B1. In deze cursus Zweeds voor gevorderden zal het zwaartepunt liggen op het vergroten van de mondelinge en schriftelijke vaardigheden in uiteenlopende situaties. Hierbij kan gedacht worden aan situaties die op de cursisten van toepassing zijn, bijvoorbeeld sollicitaties of officiële documenten zoals huurcontracten. Ook zullen kortere presentaties, discussies, essays en correspondentie over verschillende onderwerpen aan bod komen. Op praktische wijze zal de kennis van grammatica, zinsopbouw en woordenschat worden vergroot.

Cursus Zweeds voor half gevorderden

Je hebt al twee jaar Zweeds gehad op de Volksuniversiteit Utrecht, of je hebt elders voldoende Zweeds geleerd om op dit niveau in te stromen. Je wilt de Zweedse taal op een leuke en vlotte manier leren zodat je al goed kan  communceren met de Zweden. De cursussen Zweeds zijn niet op een schoolse manier. Op de Volksuniversiteit Utrecht leer je het Zweeds door op een heel praktische manier met de taal bezig te zijn. Een taalcursus dus waarin je jouw vaardigheid in het Zweeds al snel ziet groeien. De lessen kunnen worden ondersteund door 'blended learning'. Je kunt thuis inloggen en gebruik maken van allerhande lesstof, interessante filmpjes over de Zweedse cultuur, tot zelfevaluatie toetsen toe.